Preia mai multe comenzi

fără investiții scumpe

Bonul mediu crește cu până la 30%
Ai mai mult timp pentru activitățile importante
Transformă instant telefonul clienților într-un kiosk. Scalezi fără limite

0% comisioane. Nu mii de euro investiți
În câteva ore. Nu în 3-6 luni

iconshape icon

Adaptat pentru afacerea ta

Creat de antreprenori HoReCa pentru succesul tău în HoReCa

POS modern și intuitiv

Un POS care simplifică activitatea afacerii tale. Curat, minimalist și conectat în timp real cu stocurile și comenzile, astfel încât să economisești timp și să oferi o experiență impecabilă clienților.

Stocuri, vânzări și rapoarte la un click distanță

Află mai multe
YuzuApp

Ecran de bucătărie

Organizează comenzile rapid și fără confuzii. KDS-ul afișează comenzile direct pe ecranele din bucătărie, eliminând erorile și optimizând fluxul de lucru.

Află mai multe

Kiosk self-service

Permite clienților să plaseze comenzile direct la kiosk. Rapid, intuitiv și fără efort pentru personal, kiosk-ul îmbunătățește experiența fiecărui client.

Află mai multe
YuzuApp

Comenzi online

Obții instant un website personalizat pentru afacerea ta și oferi clienților o modalitate simplă de a comanda, direct de pe telefon sau desktop.

Află mai multe

Controlează livrările, indiferent de flotă

Livrează prin curieri proprii sau colaborează cu flote externe pentru o acoperire maximă. Păstrează controlul asupra comenzilor în timp real și livrează eficient, oferind clienților o experiență perfectă de la comandă până la livrare.

15+ LOCAȚII au ales să fie mai eficiente cu yuzu

Tradițional vs. Modern – Ce alegi pentru afacerea ta?

A rămâne la metodele tradiționale poate părea simplu, dar te costă timp, bani și clienți.
Iată cum Yuzu îți oferă soluții adaptate nevoilor moderne din HoReCa.

Metodele tradiționale te încetinesc...

❌ Ai costuri mari de personal și pierzi timp în training, pentru că angajezi mulți casieri
❌ Găsești des erori și pierderi, pentru că ții gestiunea manual
❌ Bucătăria, curierii și clienții nu se înțeleg între ei, pentru că folosești un sistem fragmentat

Tehnologiile pe care le folosești nu se înțeleg între ele...

❌ Comenzile nu sunt transmise instant la bucătărie
❌ Bucătăria nu poate raporta simplu și rapid progresul
❌ Clienții nu pot urmări live statusul comenzii
❌ Nu poți chema în mod automatizat curieri

Cât costă asta pentru afacerea ta?

A nu lua nicio acțiune te poate costa mai mult decât dacă ai încerca să rezolvi problemele.

❌ vei angaja cel puțin un casier în plus
❌ vei rata șansa de upsell pentru cel puțin 30% clienți
❌ 86% clienți refuză să se așeze la cozi de cel puțin 7 oameni
❌ majoritatea clienților pleacă după 9 minute de stat la coadă

Uite cum eficientizăm preluarea și procesarea comenzilor

01 - Configurezi meniul și opțiunile de upsell/cross sell

Configurare rapidă

Durează 23 secunde să înregistrezi un produs nou la care poți atașa opțiuni nelimitate de upsell/cross sell.

Trebuie să trimit o cerere pentru fiecare modificare?

Nu, poți modifica orice detaliu la orice oră, fără aprobarea sau asistența noastră.

Trebuie să îmi instalez o aplicație sau să primesc o tabletă?

Nu, ai acces de oriunde, de pe telefonul sau laptopul personal.

YuzuApp - self-service kiosks
icon
YuzuApp dashboard
icon
02 - activezi și personalizezi kiosk/kiosk+

Platforme personalizate

Îți livrăm în câteva zile un terminal kiosk care trebuie doar băgat în priză sau îți oferim un website de preluare comenzi în doar câteva minute.

Doar McDonald’s și KFC își permit costul kioskurilor

Tehnologia a avansat și acum soluțiile de acest gen sunt accesibile și pentru afacerile mici și mijlocii. În schimb, jucătorii mari au îndeplinit deja roluri mai grele, precum educarea consumatorilor în adoptarea tehnologiei.

Pot personaliza aspectul și experiența platformelor?

Panoul de manager permite oricând schimbări vizuale exact pe identitatea brandului tău.

03 - Clienții comandă și plătesc singuri

Clientul controlează totul

Oferi controlul clienților tăi, care vor cheltui mai mulți bani pentru exact ceea ce își doresc.

Cât de ușor și intuitiv este pentru clienți?

În medie, clienții noi au nevoie de 2 minute pentru a plasa o comandă, în timp ce clienții loiali plasează comenzi în 30 secunde.

65%
clienți preferă kioskurile*
12-20%
creștere în bonul mediu*

*conform https://www.forbes.com/sites/jenniferhicks/2021/08/16/will-self-service-kiosks-make-cashiers-obsolete

Man & woman using YuzuApp
YuzuApp dashboard
icon
04 - Echipa ta primește comanda la pos sau în bucătărie

Procese simplificate

Comenzile ajung direct în bucătărie sau la POS în timp real, fără confuzii.

Comenzile ajung la noi în timp real?

Da, comenzile pot fi urmărite în timp real de manager, bucătărie și client.

Ce spun clienții noștri?

“Am crescut bonul mediu de la 27 lei la 33 lei fără să vindem mai multe produse”

Tealicious Bubble Tea

“Roboțelul este un angajat în plus în momentele de vârf!”

Kream Coffee