66% din clienți preferă să plaseze comenzi la kiosk
52% din clienți cheltuiesc cu până la 30% mai mult când fac asta
75% din clienți ar alege un kiosk dacă au 5 persoane în fața lor la coadă
Creat de antreprenori HoReCa pentru succesul tău în HoReCa
Un POS care simplifică activitatea afacerii tale. Curat, minimalist și conectat în timp real cu stocurile și comenzile, astfel încât să economisești timp și să oferi o experiență impecabilă clienților.
Stocuri, vânzări și rapoarte la un click distanță
Organizează comenzile rapid și fără confuzii. KDS-ul afișează comenzile direct pe ecranele din bucătărie, eliminând erorile și optimizând fluxul de lucru.
Permite clienților să plaseze comenzile direct la kiosk. Rapid, intuitiv și fără efort pentru personal, kiosk-ul îmbunătățește experiența fiecărui client.
Obții instant un website personalizat pentru afacerea ta și oferi clienților o modalitate simplă de a comanda, direct de pe telefon sau desktop.
Livrează prin curieri proprii sau colaborează cu flote externe pentru o acoperire maximă. Păstrează controlul asupra comenzilor în timp real și livrează eficient, oferind clienților o experiență perfectă de la comandă până la livrare.
A rămâne la metodele tradiționale poate părea simplu, dar te costă timp, bani și clienți.
Iată cum Yuzu îți oferă soluții adaptate nevoilor moderne din HoReCa.
❌ Ai costuri mari de personal și pierzi timp în training, pentru că angajezi mulți casieri
❌ Găsești des erori și pierderi, pentru că ții gestiunea manual
❌ Bucătăria, curierii și clienții nu se înțeleg între ei, pentru că folosești un sistem fragmentat
❌ Comenzile nu sunt transmise instant la bucătărie
❌ Bucătăria nu poate raporta simplu și rapid progresul
❌ Clienții nu pot urmări live statusul comenzii
❌ Nu poți chema în mod automatizat curieri
A nu lua nicio acțiune te poate costa mai mult decât dacă ai încerca să rezolvi problemele.
❌ vei angaja cel puțin un casier în plus
❌ vei rata șansa de upsell pentru cel puțin 30% clienți
❌ 86% clienți refuză să se așeze la cozi de cel puțin 7 oameni
❌ majoritatea clienților pleacă după 9 minute de stat la coadă
Durează 23 secunde să înregistrezi un produs nou la care poți atașa opțiuni nelimitate de upsell/cross sell.
Nu, poți modifica orice detaliu la orice oră, fără aprobarea sau asistența noastră.
Nu, ai acces de oriunde, de pe telefonul sau laptopul personal.
Îți livrăm în câteva zile un terminal kiosk care trebuie doar băgat în priză sau îți oferim un website de preluare comenzi în doar câteva minute.
Tehnologia a avansat și acum soluțiile de acest gen sunt accesibile și pentru afacerile mici și mijlocii. În schimb, jucătorii mari au îndeplinit deja roluri mai grele, precum educarea consumatorilor în adoptarea tehnologiei.
Panoul de manager permite oricând schimbări vizuale exact pe identitatea brandului tău.
Oferi controlul clienților tăi, care vor cheltui mai mulți bani pentru exact ceea ce își doresc.
În medie, clienții noi au nevoie de 2 minute pentru a plasa o comandă, în timp ce clienții loiali plasează comenzi în 30 secunde.
Comenzile ajung direct în bucătărie sau la POS în timp real, fără confuzii.
Da, comenzile pot fi urmărite în timp real de manager, bucătărie și client.
“Am crescut bonul mediu de la 27 lei la 33 lei fără să vindem mai multe produse”
“Roboțelul este un angajat în plus în momentele de vârf!”