Espresso Arabica Cappuccino Lapte Migdale
Shaorma Pui Mică Shaorma Vită Mare
Recunoști cele de mai sus?
Dacă te-ai săturat să umpli POS-ul cu produse separate pentru fiecare ajustare din meniul tău, atunci noi te putem ajuta.
Creat de antreprenori HoReCa pentru succesul tău în HoReCa
Un POS care să-ți susțină afacerea, nu să te încetinească. Curat și minimalist și conectat cu afacerea ta.
Stocul locației tale, actualizat în timp real, fără efort.
Un KDS care elimină haosul din bucătărie și îmbunătățește fiecare comandă. Te ajută să elimini orice motiv pentru comenzi întârziate sau comenzi greșite.
Soluția de generație următoare, preferată de milleniali, generația Z și de antreprenorii care prioritizează eficiența și scalarea.
Predă controlul clienților tăi pentru o scalare fără limite și privește cum bonul mediu crește cu până la 30%.
Deblochează un canal nou de vânzări și accesează un segment întreg de clienți noi.
Să gestionezi eficient comenzile într-un restaurant e greu. Clienții vor să nu stea la coadă. Antreprenorii vor vânzări cât mai mari. Echipa antreprenorului vrea procese cât mai simple.
Dar dacă nu procesezi în timp cât mai scurt comenzile, cum o să îți dezvolti afacerea?
❌ 10 - 20 zile de training
❌ salariu minim brut și alte costuri de HR
❌ uită să aplice tehnici de creștere a vânzărilor
❌ ROI mic in sezonalitate
❌ 2 - 6 luni de dezvoltare
❌ 2000 - 6000 euro investiție în avans
❌ echipă și buget pentru mentenanță
❌ clienții refuză să instaleze "încă o aplicație"
A nu lua nicio acțiune te poate costa mai mult decât dacă ai încerca să rezolvi problemele.
❌ vei angaja cel puțin un casier în plus
❌ vei rata șansa de upsell pentru cel puțin 30% clienți
❌ 86% clienți refuză să se așeze la cozi de cel puțin 7 oameni
❌ majoritatea clienților pleacă după 9 minute de stat la coadă
Durează 23 secunde să înregistrezi un produs nou la care poți atașa opțiuni nelimitate de upsell/cross sell.
Nu, poți modifica orice detaliu la orice oră, fără aprobarea sau asistența noastră.
Nu, ai acces de oriunde, de pe telefonul sau laptopul personal.
Îți livrăm în câteva zile un terminal kiosk care trebuie doar băgat în priză sau îți oferim un website de preluare comenzi în doar câteva minute.
Tehnologia a avansat și acum soluțiile de acest gen sunt accesibile și pentru afacerile mici și mijlocii. În schimb, jucătorii mari au îndeplinit deja roluri mai grele, precum educarea consumatorilor în adoptarea tehnologiei.
Panoul de manager permite oricând schimbări vizuale exact pe identitatea brandului tău.
Oferi controlul clienților tăi, care vor cheltui mai mulți bani pentru exact ceea ce își doresc.
În medie, clienții noi au nevoie de 2 minute pentru a plasa o comandă, în timp ce clienții loiali plasează comenzi în 30 secunde.
Comenzile noi ajung la echipa ta. Folosim notificări audio și imprimante termice să ne asigurăm că sunt preluate.
Da, comenzile pot fi urmărite în timp real de manager, bucătărie și client.
“Am crescut bonul mediu de la 27 lei la 33 lei fără să vindem mai multe produse”
“Roboțelul este un angajat în plus în momentele de vârf!”